Geplaatst: 24-11-2008 12:58
[116110]goeiedag,
Deze motor lekt bij de retour op de verstuivers...
Wat zou dit kunnen zijn?
Vervangen is:
Retourslangen
Retouraansluitingen op de verstuivers
en de koper ringen daartussen..
terugslagklepjes in retourleiding naar de pomp.
Iemant nog iedeeen??
Mvrgr J