Geplaatst: 29-11-2008 22:08
[116538]ik heb het volgende probleem, als je met de auto optrekt naar de 100 km-h dan gaat deze in noodloop.
als het contact uit en weer aanzet gaat rijd de auto weer goed totdat je weer een aantal sec. op de 100 km-h zit
auto heeft dan geen vermogen meer
vervangen aan de auto zijn , luchtmassa meter , turbo, n75 klep, vacuumslangen, egr afgestopt.
het gasklep huis is ook gereinigd deze was nog maar voor 25 procent open
katalysator is al verwijderd ivm verstopping
het probleem blijft maar terug komen en er zijn geen foutmeldingen in de ecu