Niet voorgloeien

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 DTI
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-12-2008 16:39

[118676]Wie weet raad?

Bij deze Astra doet zich het volgende probleem voor. Hij gloeit "s morgens niet voor Dwz. Er komt ook geen spanning op de gloeibougies. Hij had twee gloeibougies kapot nu zijn ze alle vier vervangenen de temp. sensor op het thermostaathuis is eveneens vervangen. Gaan bij deze type's wel eens de voorgloeirelais kapot? Laat maar wat horen.

Alvast bedankt John.