Geplaatst: 29-12-2008 16:39
[118676]Wie weet raad?
Bij deze Astra doet zich het volgende probleem voor. Hij gloeit "s morgens niet voor Dwz. Er komt ook geen spanning op de gloeibougies. Hij had twee gloeibougies kapot nu zijn ze alle vier vervangenen de temp. sensor op het thermostaathuis is eveneens vervangen. Gaan bij deze type's wel eens de voorgloeirelais kapot? Laat maar wat horen.
Alvast bedankt John.