6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-04-2009 21:01
[126388]We hebben hier een Astra G met 2 foutcodes. De P0300 en P0301. Bobinegallerij is vervangen en de inlaat is gecontroleerd op vacuum lek.
Weet iemand hier een oplossing voor.
Groet Passatje