Geplaatst: 10-11-2008 18:29
[115185]Mijne heren,
We hebben zaterdag j.l. een Mercedes 190, 2,3 binnen gekregen, bouwjaar heb ik niet omdat de eigenaar van Duitsland is en de autopapieren heeft meegenomen.
Het probleem is dat de auto niet meer start, benzine pomp is niet de oorzaak, ontsteking ook niet.
Motor krijgt gewoon geen benzine.
Ik de spinnekop heb gedemonteerd waar de benzine leidingen op zitten gemonteerd, door geblazen enz, en terug gemonteerd.
De motor sloeg aan en bleef lopen!!
Nadat de motor afgezet werd, weer niet aan de praat te krijgen..
De vreugde was voor korte duur..
Kan iemand me vertellen of de spinnekop de oorzaak is (membraam of iets) of moet er nog verder gezocht worden.
Is deze te reviseren of andere optie's
p.s
Er staat een flinke druk op als 1 of meerdere leidingen worden losgedraaid.
Alvast bedankt
Theo