Geplaatst: 13-11-2008 9:51
[115360]Bij koude motor loopt de motor redelijk, bij warme motor gaat de motor steeds harder tikken en loopt dan
op 3 1/2 cylinder.
Het geluid lijkt op tikkende klepstoters. Deze hebben we vernieuwd maar geen effect. Motor rookt ook niet erger en
compressie is oké. De motor heeft 160.000km gelopen en is van binnen niet vervuild.
Wie heeft dit ooit eerder meegemaakt?