Geplaatst: 13-11-2008 17:07
beste collega's
wie kan mij helpen met dit probleem, tijdens gas geven smoort de motor,en trekt niet door.
het co is veel te hoog stationair en op toeren , van 10% tot 4%
lambda afregelspanning is constant 0.8v
door andere collega al diverse componenten gewisseld met gelijke auto.
zelf ook al andere lambdasonde geprobeerd, voorpijp gedemonteerd en lambda moer gelast,katalysator
gecontroleerd, massa motor met accu gecontroleerd, distributie afstelling gecontroleerd.