2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-11-2008 13:45
[115721]oliedruklampje knippert eerst 15min,volgens boekje is dat ook een servicelampje.weet iemand de handeling om te resseten.mvg.het is een sx4