Geplaatst: 19-11-2008 22:25
[115835]Kan mij iemand vertellen wat de gasdruk op de gasinjectors moet zijn met stationairloop?
Ik weet dat bij een DGI systeem dit 800 millibar was maar als ik bij deze meet, meet ik stationair bijna niets en als ik gas geef gaat ie naar 700 millibar en valt ook weer weg. Ik heb in de drooggasslang de verdamper ingeblazen en dan kan ik niet doorblazen dus het membraan zou dan heel zijn.
Als ik vaccuum op de referentievaccuum aansluiting zet valt deze weg, hoort dit?
Het probleem met de auto is dat deze zeer schokgewijs loopt en weinig vermogen heeft op lpg.