Geplaatst: 23-11-2008 1:04
[116026]Bij het opzetten van het kontakt gaat waarschuwings stoplamp branden en de temperatuurmeter op rood staan en dit bij koude motor. Als je dan de motor start gaan de koelventilators op de hoogste snelheid draaien.
Ik heb het temperatuurkontakt al vervangen maar zonder resultaat. Massaverbindingen zien er allemaal nog goed uit. Dit is het model 2001, dw8 motor met bsi en 1 temperatuurkontakt op het thermostaathuis. Wat zie ik over het hoofd???