Geplaatst: 09-04-2009 13:58
[126356]Hallo,
Wie weet of de zuiger de kleppen raakt als de distributieriem van een Megane 1.6 8 klepper breekt?
De riem is namelijk gebroken op de snelweg (helaas) en nu wil ik schatten wat de reparatie gaat kosten. Zullen er kleppen krom zijn of niet...? (Kun je dit met een endoscoop goed beoordelen?)
Groetjes
Giel