Geplaatst: 09-04-2009 17:58
[126371]Goeie dag.
Ik heb hier een civic staan en daar gaat het motor storings lampje van branden na 10 min snelweg.
Motor gaat zeer slecht lopen en geeft backfires in de inlaat.
Contact uit en weer starten lampje uit en rijd weer zoals het hoort.
weet iemand hier raad mee?
Mvg Niels