storings lampje branden slecht lopen motor

2 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
Onderwerp
Motorcode
1.5 16v 66kw
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-04-2009 17:58

[126371]Goeie dag.

Ik heb hier een civic staan en daar gaat het motor storings lampje van branden na 10 min snelweg.

Motor gaat zeer slecht lopen en geeft backfires in de inlaat.

Contact uit en weer starten lampje uit en rijd weer zoals het hoort.

weet iemand hier raad mee?

Mvg Niels