Geplaatst: 09-04-2009 21:45
[126394]Deze versnellingsbak - 6-versnellingen- maakt in de 1e een behoorlijk schurend geluid. Verdere versnellingen zijn geruisloos. Iemand ervaring met deze klacht en hoe ernstig moeten we dit nemen. Klant wil ermee naar de Noordkaap in Juni en beetje vervelend als hij dat niet redt.
En als we hem moeten vervangen, enig advies qua reparatietijd die ik moet aanhouden ???