Geplaatst: 12-04-2009 10:50
Goedemorgen,
heb hier een micra van 1994, en het ding gebruikt ontzettend veel benzine,en staat gewoon te verzuipen.
co gehalte meer dan 10%
doch geen foutcodes
half jaar geleden onsteking en luchtmassa gedeelte vervangen (dsp)
loopt wel op 4 cilinders
lambda sonde vervangen
retour leiding brandstof zit ook niet dicht
temp sensor funtioneerd wel, bij loshalen gaat koelvin draaien....
iemand een idee?