3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 08-10-2008
Bijdragen: 52
Geplaatst: 20-11-2008 19:46
Hallo,
Weet je zeker dat je de goeie magneetklep heb vervangen?
Ik zou voedingen controleren en tegelijkertijd met de bedrading rommelen. Zit de turbo niet vast?
succes!