Geplaatst: 10-01-2009 15:36
Je bedoelt "Stelcyl"zeker. Bij hangende kleppen gebruik ik altijd eerst een middel om de aanslag op de klepstelen te verwijderen in een hoge concentratie, daarna kan je dat middel in verdunde vorm aan de brandstof toevoegen. Kijk op de site van Forte, ikzelf gebruik Gas Treatment 2 verpakkingen op een tank met 10/15 lt.brandstof, dan leeg rijden tot op reserve, daarna 1 verp. in een volle tank. SUC6