Geplaatst: 02-12-2008 13:24
[116740]beste mensen mijn 406 uit 1998 met een 1800 xu7jb motor heeft de neiging om tijdens het rijden in te houden dan gaat ook gelijk het mot.mange
ment lampje branden na een poosje een paar kilometer spring het lampje uit voelt merkbaar een schok(je) en hij rijd weer normaal is div. keren bij dealer uitgelezen het enigste wat er uit kwam lambda-sonde vernieuwen 2x gedaan euvel is niet weg het treed hoofdzakelijk in de zomer op als het warm is iemand de zelfde ervaring en evt.? oplossing