Geplaatst: 04-12-2008 16:41
[116894]hallo mede monteurs.
ik zit een beetje met een rare vraag waarbij in mijn stage klapper. waarbij ik ook al mijn studie boeken heb geraadpleegd. maar ik kan het werkelijk waar niet terug vinden. of ik ben gewoon zo scheel als de nacht.
1e vraag. omschrijf door welke oorzaak de weerstand van de secundaire bobinewikkeling te groot kan zijn.
2e vraag. omschrijf door welke oorzaak de weerstand van de primaire bobine wikkeling te klein kan zijn.
nogmaals de vraag. hoe kun je een schoksensor van de airbag testen en gaarne serieuze antwoorden. tegen een muur rijden is een 1 malige optie.