Geplaatst: 08-12-2008 9:49
[117131]Camper remt slecht. De remkracht op beide voorwielen is onvoldoende. Vervangen zijn hoofdremcylinder, remklauwen, diverse remleidingen, achterwielremcylinders, de remdrukregelaar achter en de schijven, blokken en voeringen. Om nog enige remvertraging te krijgen is de remdrukregelaar acher geheel open gezet.
Op het schutbord zit een rond onderdeel (verdeler?) waar enkel leidingen op zijn aangesloten. Is dit enkele een simpele splitter/verdeler of zit er een of ander plunjertje in dat de remvloeistof stroom stuurt?
Wie heeft dit meer aan de hand gehad?