Geplaatst: 10-12-2008 13:48
[117302]Hallo,
heb een lt binnen gekregen met het probleem dat de rempedaal diep moet worden
ingetrapt.
Is al vervangen ergens anders: de servoketel, hoofdrempomp, onderdrukleiding, onderdrukpomp remschijven en remblokken vooraan.
Ikzelf heb al 2 keer ontlucht en de rempedaal blijft wegzakken.
Als ik met stilstaande motor op de rem duw dan is deze na een aantal keren te drukken nog altijd mals ipv steenhard. Als ik alle vacuumleidingen uitschakel, verandert er niet aan het gevoelin de pedaal.
Iemand al dit probleem tegen gekomen, of iets dat er op gelijkt?
Alvast bedankt en hopend op een oplossing.