Geplaatst: 08-12-2008 23:11
[117194]ik heb hier een toledo staan, 1.9tdi ahf, met een foutcode die direct terugkomlt als ik ze wis, kan iemand zeggen wat de oplossing is, voor het probleem, de foutcode vertelt, inlaatregelklep, kortsluiting naar massa, wagen trekt iets minder, naar mijn indruk, verder niet echt klachten, is dit de egr klep, als ik deze afsluit, hoe kan ik er zeker van zijn dat ze dicht staat?