Geplaatst: 09-07-2009 20:11
[132647]Beste Volvo mannen;
Ik heb een V70 waarvan af en toe de dimlichten aanblijven,als het contact uit is.
Volgens het schema in autodata zit er een "ontlast-relais" in het systeem,kan dit de oorzaak zijn?? of het dimlicht relais zelf??
Probleem doet zich zeer sporadisch voor en is dus moeilijk te controleren/meten.
Is dit een bekend probleem??
Alle tips zijn welkom
bvd.John