Geplaatst: 10-07-2009 17:42
[132706]Goede middag
Ik heb hier een 530I van 2002. Deze auto begint af en toe heel erg te trillen.
Ik heb er mee op de snelweg gereden. Maar dan zul je zien dat hij niet trilt. (klein beetje)
Het is soms zo erg dat ze hem vanuit zwitserland naar huis hebben laten slepen.
Ik zou zeggen de aandrijflijn naar het eind differentieel. Maar dit is natuurlijk ook weer een dure gok.
Heeft iemand hier ervaring mee, ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet;
Roland van de Wal