Geplaatst: 10-07-2009 18:01
Er brandt op het dashboard het lampje om aan te geven dat er een lamp stuk is. Tevens werkt de ruitensproeier zowel achter als voor niet en kan de achterklep niet meer geopend worden.
Het blijkt dat het 3e remlicht het niet doet en na onderzoek is daar geen goeie massa. Ook op het achterklepslot is geen goeie massa en de achterruitenveger doet het ook niet (ook geen massa). Door de doorvoer van de achterklep is wel een goeie massa. Iemand die misschien een schema heeft waar de massa vandaan komt of die dit al eens heeft meegemaakt?
Blijft ook de vraag nog waarom de ruitensproeier niet werkt. Heeft waarschijnlijk ook met dezelfde massa te maken?