Geplaatst: 12-07-2009 14:01
dit is een cabrio ,dus vermoed nog een golf III met AKS motor.
ik probeer de gasklep te herinleren maar vind daar nergens een blok voor , niet blok 60 en niet 98 ,alle blokken afgegaan niets te vinden
blijft dus niet stationair draaien valt onmoddelijk stil bij lossen gaspedaal.
geen foutkodes opgeslagen .bij gaskleppositie staat wel 8% als gaspedaal niet is ingedrukt ,is dit wel normaal?moet dit niet nul zijn?
als kontact word ingeschakeld staat de gasklep te tikken ,word steeds een klein stukje opengestuurd en terug dicht.blijft zo doen heel de tijd.
heb ook al geprobeert met battery afkoppelen en daarna enkele muniten kontact op zonder te starten.
gasklepstelmotor werkt dus nog want hij beweegt de klep nog bij opzetten kontact.