Geplaatst: 13-07-2009 16:25
[132911]hallo,
wie heeft de volgende foutcode al eens bij de hand gehad.
- p112 kritisch systeem injectiepompstoring (2)
storingslamp is gaan branden boven de 110km per uur ongeveer.
bij opnieuw starten van de motor blijft motorstoringslamp uit
we hopen dat iemand een richtlijn voor zoeken heeft.