Geplaatst: 16-07-2009 15:32
[133108]auto loopt koud als een zonnetje gaat er als een speer vandoor maar warm slaat hij over en na afslaan geen vonk meer
heb de nokkenassensor varvangen krukas sensor en de onstekingsmodule maar nu zegt een collega dat het de toerentalsensor kan zijn
mijn multidiag zegt halsensor ? g40 vreemd met dit type onsteking
motorbesturing
en de toerentalsensor g 28
bij voorbaat dan henk en jeanette