Geplaatst: 20-07-2009 13:19
[133405]Collega's het volgende.
Ik heb het volgende probleem, de aircopomp krijgt geen spanning als men de knop bediend, de vulling is in orde, het veelbesproken relais in de bsi heb ik al vervangen door eentje van farnell.
Het opmerkelijke is ook dat de tempereatuurmeter binnen in de auto van de koelvloeistof niet uitslaat. de sensoren heb ik vervangen, het lijkt mij dat de bsi de airco niet vrij geeft als de temperatuur niet bekend is.
wie heeft dit probleem al eens meegemaakt cq. opgelost.
hopende dat jullie even kunnen meedenken.