10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-07-2009 12:00
[133476]Deze automaat maakt bij zwaar trekken met een aanhanger wat lawaai. Weet iemand hoe we het het olienivo van de automaat kunnen peilen?