Geplaatst: 21-07-2009 13:35
[133481]Na de demontage en montage van het dashboard ligt dit "onderdeel" plotseling op de grond. Ik denk eerlijk gezegd dat het om een pootje van een bril gaat, want ik zie het ook niet staan in het werkplaatshandboek. Maar het zou ook wel een sensor kunnen zijn. Mij een raadsel dus. Komt iemand dit "onderdeel" bekend voor?
Vriendelijke groet,
Ulbe
[url=http://img196.imageshack.us/i/onderdeelvovlo004.jpg/][img]http://img196.imageshack.us/img196/3498/onderdeelvovlo004.jpg[/img][/url]