Geplaatst: 09-02-2009 18:56
Hallo collega,s
Wij hebben hier een SDI met een AGP motor
Wij hebben er nu 2 x een gebruikte computer ingezet omdat er dmv het uitlezen motorregel-eenheid geblokkeerd tevoorschijn komt
en klep brandstofonderbreking > welke ook al vernieuwd is
En als foutcode,s nr 17978 en 1237 < brandstofklep >
De motor loopt wel maar heeft geen vermogen meer
Is het toeval dat het eerst een paar maanden goed is met een andere computer of is er wat anders aan de han d ???
Wat ook vreemd is dat de startmotor zeer traag draait > ook deze is al vernieuwd , en er zit al een nieuwe accu in !
Hebben deze klachten met elkaar te maken >> ????
Wie heeft hier ervaring mee
Alvast bedankt