Ervaring Audi 3.2 met DSG automaat

7 reacties

Merk
Audi
Model
A3
Type
Onderwerp
Motorcode
3.2 V6
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-02-2009 22:29

[122082]Hallo,

ik overweeg na verkoop van mijn huidige A4 cabrio een Audi A3 SB 3.2 DSG te kopen maar ben tegenwoordig wat huiverig naar de automaten van Audi want ik heb het bekende schokken van de multitronic ook gehad met mijn huidige cabrio en dat heeft me een bom duiten gekost.

Ik vraag me nu namelijk af of de DSG wel naar behoren blijkt presteren achter een 3.2 V6 die toch een aardig koppel teweeg kan brengen.

Heeft er al iemand ervaring met eventuele problemen met de DSG automaat achter een motor die veel koppel levert?

Groet Chris