Geplaatst: 12-02-2009 23:17
[122258]In onze werkplaats staat een 407 waarvan het alarm af en toe spontaan af gaat. Ik heb er nog niet veel mee te maken gehad maar ik ben er even kort mee aan het stoeien geweest.
Er zat een hele slechte accu dus die heb ik eerst vervangen. De configuratie is in orde. Geen foutmeldingen.De auto heeft 20mA lekstroom met alles in rust dus lijkt mij acceptabel.
Het is een belgische importauto en het alarm staat in de bsi nog op belgie geconfigureerd omdat er in belgie speciale regels gelden voor alarm sytemen?
Betekend dat hij dan gevoeliger staat ? Ik heb er nog niet veel tijd aan kunnen besteden dus voedingen en massaas en bedrading heb ik nog niet gemeten.
Is er iemand die al meer ervaring met alarmen heeft ?
De schakelaars van de portieren en de kofferklep werken allemaal, de bsi ziet ze allemaal open en dicht gaan.De motorkap schakelaar hangt rechtstreeks aan de alarm unit en die werkt ook .
In de historie kan je het aantal inbraken zien en waar, het gekke is dat het elke keer een ander deel betrefd, dus 1 keer motorkap, 1keer rv, 1 keer lv enz .
Wie weet meer ?
PT nieker