2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-02-2009 16:38
veel zwarte rook tijdens optrekken.
motor viel eerst uit tijdens optrekken en storing in edc injector stuk.
2 injectoren vervangen,allen blijft de zwarte rook
kent iemand dit probleem?