Geplaatst: 09-07-2009 21:34
Ik heb hier een Viano binnengekregen met een gebroken distributieketting en heb begrepen dat dit een VW VR6 motor is. Als deze breekt is er dan veel motorschade of kan je geluk hebben?
Wat is de slimste manier om de ketting te vervangen en waar moet je op letten? Welke onderdelen raden jullie aan om te vervangen? Bij voorbaat dank voor jullie reactie's!