Geplaatst: 02-12-2008 12:19
[116734]hallo
ik heb hier een opel frontera staan met het volgende probleem
als ik 's morgens weg rij dan werk de snelheidsmeter niet en als ik dan de knop van de dag teller in druk gaat de meter wel omhoog en laat ik hem weer los dan zakt hij weer naar nul als ik dan nog een paar keer op de pnop van de dag teller druk dan gaat de snelheids meter zijn werk weer doen
wie kan me helpen met dit probleem bij voorbaat dank