Geplaatst: 05-12-2008 8:53
Beste collega's,
Ik zit met een probleem op een Audi A4 1.9 DI (55kw). De motor was defect en er is een nieuwe (gereviseerde) motor geplaatst. De nieuwe motor bevatte het motorblok, cilinderkop en de mazoutpomp. Al de rest diende te worden overgebouwd (turbo, waterpomp, alternator, in en uitlaat collectors)
Nu start de motor wel goed en draait deze ook, maar wanneer ik ga rijden met de wagen trekt hij helemaal niet op.... Net alsof er geen turbo opstaat ? Nochthans zijn alle leidingen correct aangesloten....
Je geraakt amper in de 4de versnelling omdat hij niet optrekt....
Nu is m'n eerste vermoeden dat ik toch beter de originele mazoutpomp ook had overgebouwd ? Kan het probleem hierbij liggen ? Is er een verschil in elektrische sturing ?
Alvast bedankt
Garage Kim Beheyt