Geplaatst: 04-12-2008 17:51
hallo.ik ben bezig met deze wagen in de werkplaats en ik heb het ernstige vermoeden dat de brandstofpomp overleden is.ik heb er al eenopvoerpomp voor gezet met o resultaat.ook heb ik even slangen buiten de tank omgelegd om zeker te weten dat de toevoer in orde is.deze wagen blijft slecht stationair lopen en op vermogen dan sputtert hij.de uitlaat is niet verstopt.kan iemand mij nog helpen aan de afstelwaarden(moment inspuiting )van deze pomp? nog even dit:Soms loopt deze motor goed!maar ik denk toch dat de pomp stuk is!