Geplaatst: 08-12-2008 19:45
[117166]Wie heeft dit al vaker bij de hand gehad? Panoramadak gaat niet open, in stand 0 knop ingedrukt gaat het motortje draaien en gelijk weer terug overige standen hoor je alleen het relais klikken motortje gaat niet draaien.
Zelf denk ik dat er wat mechanisch defect is, maar dan komt het hoe krijg ik het glazendakpaneel eruit?
Ben er nu al een halve dag mee bezig geweest maar krijg geen beweging in! Om nu een compleet panoramadak te bestellen lijkt me wat overdreven. Wie weet hier de oplossing voor?