Geplaatst: 09-12-2008 1:00
[117211]Mensen,
Zeer vreemd probleem dat ik nog nooit ben tegengekomen bij mazda, sinds vorige week gaat bij de 3 als je de sleutel uit het contact haalt de klokverlichting (ook het kilometerdisplay) branden. Maakt niet uit of de deur open of dicht is, doe je de deur open dan begint de lichtwaarschuwer te piepen maar op het ritme van de inmiddels flikkerende klokverlichting. Sluit je de auto af met de afstandbediening dan blijft de klokverlichting branden. De oplossing op dit moent is om de mistlampen voor aan te zetten waarna de klokverlichting uitgaat. Ben vanmiddag even bezig geweest en de zekeringkast nagekeken en de aardepunten losgemaakt en schoongemaakt, maar heb het idee dat het relais z'n beste tijd heeft gehad. Iemand dit al eens meegemaakt? zo ja gaarne reactie!
groet
ton