Geplaatst: 12-12-2008 21:42
[117481]Het lampje van motormanagement brandt constant, er is echter geen foutcode opgeslagen en dus valt er niets te wissen.
Uitgelezen met een bosch-tester en daarna met een merktester.
Accupool ook een kwartier los gehad. Weer iemand een oplossing?
Lampje is gaan branden na een rit van 200km met cruise-control aan.