Geplaatst: 11-02-2009 17:07
Deze auto start en loopt direct en mooi rond maar zodra je gaat rijden rijdt hij op half vermogen.
Het probleem is dat wij en de dealer, geen storingen kunnen vinden. Veel onderdelen zijn reeds vervangen zoals lmm en egr klep
de auto heeft 318000 km gedraaid en is hier opeens mee begonnen.
Wie heeft hier ervaring mee?