Geplaatst: 11-02-2009 19:05
[122146]Geachte lezers,hebben hier een c180 staan die rammelt met het gas geven,het geluid komt uit de klepdeksel,als we de stekker van de versteller er af halen is de rammel weg,alleen gaat dan het storingslampje branden,nu weten we dat er al eens een nieuwe ketting met geleiders is geplaatst,alleen de versteller is toen niet vernieuwd,zou deze nu stuk zijn en zoja kan dit zo van buiten af vernieuwd worden of moet het blok daarvoor los.het gekke is dat de klant komt aanrijden zonder problemen,we doen een olievervesing icl filter met 5-40 valvoline,de klant rijd weg en is na 5 min terug met de klacht hij rammelt.heb hem zelf op de brug gereden en hij ramelde absulut niet.
Wie kan me helpen,
Vriendelijke groet,
Hans l