Geplaatst: 03-12-2008 23:00
hallo, ik heb een transporter, 1.6td staan uit de oude doos, aan 2 injecteurs zijn de ijzeren busjes van de retourleidingen losgekomen, ik ge de injecteurs dus veranderen, kan het kwaad als ik er injectors van een gewone1.9D van vw indraai?