Geplaatst: 04-12-2008 15:06
[116887]deze auto houd soms(1x per week ongeveer) in onder het rijden, de motorstoringslamp gaat dan knipperen en de motor gaat dan slecht lopen en houd dan in. word de auto dan opnieuw gestrart dan is het probleem weg en rijd de auto weer een hele tijd goed. de bobine is reeds vervangen, maar het probleem komt terug. de auto is uitgelezen en geeft de volgende storing aan: FC 768 ontstekingscircuit inhouden op minimaal 2 cilinders.