6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-12-2008 22:01
[116924]de 4 wielen lopen vast, echt kokend heet
er zijn geen foutcodes, en nergens een mechanisch probleem
heeft hier iemand ervaring mee??
ABS-ESP bosch