Geplaatst: 06-12-2008 23:12
lampje start onderbreker knippert .
bij het uitzetten van de startondeerbreker blijft deze knipperen en bij het op contact zetten van de auto gaat hij heel snel knipperen.
reserve sleutel ook geprobeerd
transponder is al vervangen.
centraal deurvergrendeling werkt