Geplaatst: 06-12-2008 18:51
Hallo,
Heb hier een AX staan en start prima, loopt perfect stationair en onbelast loopt ie in al zijn toeren mooi en goed, met de nadruk op ONBELAST.
Zodra we gaan rijden begint de auto heel hevig te stotteren en niet zo'n klein beetje ook, er is eigenlijk niet meer normaal mee te rijden.
Kan iemand mij op weg helpen?