Geplaatst: 09-12-2008 9:50
[117212]Beste techneuten:
We hebben een Vito in onderhoud die nu met het koude weer (onder de 2graden) niet aanslaat.
De gloeibougies zijn al vernieuwd.
Het relais lijkt te werken (komt en puls stroom op en klikt).
Ook bij directe stroom op de gloeiers slaat motor niet direct aan ,wel na lang doorstarten.
Met warme lucht in de inlaat (tijdens starthulp) slaat de motor aan.
Iemand nog een idee??
bvd John