2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-12-2008 16:28
[117237]Een andere 206, voor de goede orde.
Ventilator reageert niet op bediening, maar zodra motor draait, gaat deze vrij hard blazen.
Zelfs na verwijderen aircobedieningspaneel. Aircobediening doet niets.